بیماران CKD : چرا پیوند کلیه علت استئوپروز

شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

بیماران CKD : چرا پیوند کلیه علت استئوپروز

بیماران CKD : چرا پیوند کلیه علت استئوپروز
پوکی استخوان ، بیماری مزمن کلیه ، کلیه از مردم TransplantMost بر این باورند که پوکی استخوان است تنها برای افراد مسن، که ، با این حال ، یک سوء تفاهم است . در واقع ، آن را نیز ممکن است به بیماران پیشرفته با بیماری مزمن کلیه که پیوند کلیه دریافت کرده اند به نظر می رسد .

همانطور که همه ما می دانیم ، پیوند کلیه یک نوع درمان جایگزینی است که نقش کلیه ها تولید شده بطور خودبخود به پاک کردن خون و حفظ طول عمر بیماران است . با این حال ، ما باید اعتراف که این کار دور از کامل با محدودیت های خود را ، که به عنوان آسیب در نیمه راه کنترل و ثانویه است که با عوارض مختلف باعث رفتار .

پوکی استخوان یکی از عوارض معمول دیده می شود از پیوند کلیه ، که نسبت به ساختارها و توابع کلیوی بارها و بارها آسیب دیده است . سوء مصرف مواد مخدر در دراز مدت پس از پیوند کلیه ، مستقیم ترین علت پوکی استخوان با بیماری مزمن کلیه ، قرار می دهد که به داروها با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده ایمنی و سیتوتوکسیک دارو است ، در نتیجه وخیم تر شدن وضعیت فعلی و بالا بردن سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر .

پس چگونه به درمان پوکی استخوان با CKD بعد از پیوند کلیه ؟ اول از همه، آن را غیر مقتضی به داروهای با نفوذ زهرآلود وقفه است. بر خلاف انتظار، درمان های طبیعی روش های ارجح هستند که می توانند به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طور کامل به طوری که برای از بین بردن پوکی استخوان بعد از پیوند کلیه بیماری مزمن کلیه .

در درمان آلودگی خون یکی از درمان های طبیعی قابل توجهی است که برای از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و دیگر از متابولیت بدن از طریق تصفیه خون استفاده شده است ، عرضه انواع مختلف از عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ آن دسته از مواد تشکیل دهنده جبرانی معالجه و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به منظور درمان پوکی استخوان با CKD پس از پیوند کلیه به طور طبیعی .

چگونه برای درمان پوکی استخوان با CKD بعد از پیوند کلیه ؟ برای اطلاعات بیشتر لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , علائم CKD A ~ Z, پوکی استخوان مبتال به بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.